Nog lang niet naar huis! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Semy Madrid - WaarBenJij.nu Nog lang niet naar huis! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Semy Madrid - WaarBenJij.nu

Nog lang niet naar huis!

Blijf op de hoogte en volg Semy

25 Januari 2014 | Nederland, Utrecht

Lieve allemaal,

Daar zijn we weer .. nu vanuit het zonnige Madrid. Jahoor het is eindelijk zo ver ..

Het begon allemaal vanmorgen om 05:00u toen er in huize Haen, Martens, van Es en Manuputty het licht aanging en het avontuur begon.

Met onze uitgeslapen koppies, blij om elkaar weer te zien kwamen we aan op het schiphol van Eindhoven.
We hadden de avond van tevoren al ingecheckt zodat we alleen nog onze bagage hoefde in te leveren. Eva kon bijna niet mee, maar gelukkig kwam ook haar boardingpass na een tijdje uit de printer rollen.

Bij de incheckbalie aangekomen hielp een uitermate vrolijke, sociale (ahum) vrouw ons met de koffers. Vervolgens wilde we nog ff een kopje koffie drinken, maar helaas daar was geen tijd meer voor, BUMMERR! We namen afscheid, de één wat meer emotioneler dan de ander maargoed we waren klaar om te gaan. Op weg naar de gate kwam Eefje erachter dat ze nog vloeibare producten in haar tas had .. oojeee hellup! Maar gelukkig was daar mama Manuputty met een zakje. Case closed!! :D

Toen we richting het vliegtuig liepen stonden onze familieleden ons uitbundig uit te zwaaien, emoooo! De vlucht was korter dan we hadden verwacht, super fijn :)

Aangekomen op Madrid airport begon de hell ……

Trap op, trap af, metro in, metro uit, roltrap op, roltrap af, metro in, metro, uit, trap op, trap af, metro in, metro uit, roltrap op.. met al die ‘lichte’ koffers maar gelukkig was daar dan eindelijk metrostation SOL!!!!!!!!!! Oja en Mariska koffer is gecrasht … oeps!
Nu zijn we aangekomen in het hostel (hostel Oliver, voor de geïnteresseerde onder ons ;p) en gaan we lekker een hapje eten in de stad, TENGO HAMBRE!!!!!!!!!

Hasta la pasta,
SEMY

• 25 Januari 2014 - 14:04

Lisa:

Het schiphol van Eindhoven hahahahahha funny
    Maare fijn dat jullie levend zijn aangekomen en ik wacht met smart op de eerste foto's en eet smakelijk en blabla! Vanavond krijg ik mijn iphone dus dan kan ik (hopelijk) facetimen met jullie :D :D
    laterrrrrr xxxxxxxx

• 25 Januari 2014 - 15:26

Matthew:

Goed om te horen dat jullie reis goed is verlopen! Heel veel plezier daar! Groetjes, Matthew

• 25 Januari 2014 - 15:28

Esley:

Zo te horen kunnen jullie rondje sportschool overslaan.
    Heel veel plezier chicka's !! FOTO'S :)!!

• 25 Januari 2014 - 15:29

Frida:

Have fun everybody en goed op jullie tassen letten.

een tante van Yasmine uit Belgie

• 25 Januari 2014 - 16:33

Corry:

Hola meiden,
    Fijn veilig in España

• 25 Januari 2014 - 17:01

Marleen:

De een wat emotioneler dan de ander..... en die ene zat met rood betraande ogen haar kleffe croissantje op het perron weg te kanen terwijl de andere reizigers haar met grote ogen aankeken. Gelukkig hebben we het afscheid overleefd. Have fun Steefie en girls!! Succes met jullie huizenjacht <3

• 25 Januari 2014 - 17:48

Elske:

Fijn dat jullie veilig op de bestemming zijn! Heel veel plezier lieverds xxxx

• 25 Januari 2014 - 19:19

Mama Manuputty:

Hallo meiden,

Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen.
    Heel veel plezier met elkaar.
    Ben benieuwd naar jullie belevenissen.
    Letten jullie op mijn kleine meid!
    (en op elkaar)

mama Manuputty

• 25 Januari 2014 - 19:54

Viola:

Hola Chica,
    Fijn dat jullie op de plek van bestemming zijn!
    Lekker gegeten?
    Zijn jullie t Spaans al aan t oefenen, of doen jullie alles nog in t Engels?
    Veel succes met house-hunting en veel plezier met z'n allen.
    Saludos